آرتادکورز

ابزار پلی یورتان تولید برندهای لوکس اروپایی

ابزار پلی یورتان یا ابزار پیش ساخته پلی یورتان که گاه ابزار پلی اورتان هم خوانده می شوند، ابزار گچبری پلی یورتان، ابزار گچبری سقف، گچبری پیش ساخته پلی یورتان، ابزار نور مخفی، ابزار گچبری پلی یورتان، دیوارپوش های پلی یورتان، ابزار گچبری لوکس، ابزار گچبری پیش ساخته، ابزار کربل، ابزار گلویی، ابزار نماسازی رومی و نمای مدرن و ابزار سقفی و کلیه ابزارهای مورد استفاده جهت گچبری و گچبری پیش ساخته به وسیله ابزارهای پلی یورتان از محصولات آرتادکورز می باشد. با توجه به فناوری نوین تولید آن ها، جزء محصولات لوکس ساختمانی به شمار می روند. گچبری کلاسیک و طراحی و بازسازی لوکس ساختمان از خدمات آرتادکورز می باشد که آن را یک شبه به دست نیاورده است. بلکه با تجربه فنی و مهندسی، مهندسین مجرب و تکنسین های متخصص نصب و اجرای این شرکت در کار لوکس سازی ساختمان های به نام ایران طی سالیان متمادی به دست آمده است.

گچبری لوکس پیش ساخته

هلدینگ آرتاویل سازه معماری با بیش از ۲۰ سال سابقه تاسیس در زمینه های طراحی، ساخت، نظارت و بازرگانی فعالیت دارد که آرتادکورز از زیر شاخه های بازرگانی و مهندسی این هلدینگ می باشد. آرتا دکورز به طور متمرکز در حیطه واردات محصولات لوکس ساختمانی و طراحی و ساخت و بازسازی ساختمان های  لوکس و شناسنامه دار به ارائه کالا و خدمات می پردازد.

آرتادکورز نماینده رسمی و انحصاری محصولات لوکس ابزار پیش ساخته پلی یورتان از برندهای بی رقیب اروپایی است که توانسته با ارائه کالا و خدمات با کیفیت، نظر متقاضیان بازار طراحی و ساخت را به خود جلب کند.

فعالیت این مجموعه به فروش کالای لوکس و فروش خدمات محدود نیست و روند حاکم بر آن به هدایت و همراهی گام به گام مشتریان از طراحی اولیه تا پایان مرحله نصب و بهره برداری نهایی پابرجاست. از این رو هدف تشکیل مجموعه آرتادکورز جلب رضایت مشتریان خاص و کسانی است که به کیفیت اهمیت ویژه می دهند.

تایل های سقفی

استفاده از ابزار پلی یورتان در گچبری پیش ساخته با استفاده از بهترین برندها در اجرای ویلای نیاوران. با آرتادکورز به دنیای مجلل کلاسیک گام بگذارید. 

سقف پلی اورتان

اجرای ابزار روی سقف

نگاره های تزیینی از جنس ابزار پلی یورتان و جایگزین کامل سیستم های سنتی گچبری، انتخابی لوکس برای فضاهای داخلی شما

تزئینات ستون پلی اورتان

اجرای کربل

ابزار کربل دکوراتیو سری گراند دکور با قابلیت انجام هرگونه رنگ ، پتینه و ورق در فضای داخلی شما.

ستون پلی اورتان

اجرای ابزارهای گلویی

اجرای سرستون با ابزار گلویی پیش ساخته پلی یورتان در پروژه نیاوران، با ما فضای داخلی خود را مجلل کنید.

ابزار پلی یورتان برای گچبری داخلی و نما

نماینده انحصاری ابزار گچبری لوکس

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان

پلی یورتان

ابزار پلی یورتان از پلی‌ یورتان‌ها یا پلی اورتان تولید شده است. پلی یورتان را اولین بار اوتو بائر در سال ۱۹۳۷ در آلمان کشف کرد. مهمترین ویژگی این گروه از پلیمرها این است. پس از واکنش ساختاری پایدار بوجود می‌آید. پلی‌یورتان در اشکال مختلف مانند: فراورده‌های فوم، فیلم، الاستومرها، پودرها، مایعات و امولسیون‌ها قابل تولید هستند. یکی از کاربردهای پلی یورتان ساخت قطعات پیش ساخته برای پوشش های داخل ساختمان می باشد.

پس از صنعتی شدن ساختمان سازی و افزایش نیاز بازار به ساخت ساختمان های لوکس کلاسیک با متدهای صنعتی گروهی از تولید کنندگان به سمت ساخت گچبری های پیش ساخته با جنس پلی یورتان رفتند که به دلیل خواص خاص این پلیمر موفقیت های چشمگیری داشتند.

از ویژگی های ابزار پلی یورتان فرم پذیری با جزئیات بسیار بالا می باشد که در طرح و نقش های دکوراتیو بسیار خوب عمل می کند. ابزار پلی یورتان به راحتی ترک نمی خورد، کند سوز است و درجه انقباض و انبساط نزدیکی به گچ و گچبری ساختمان دارد.

سبک بودن اجزای ابزار پلی یورتان در برابر گچبری های پیش ساخته گچی و سرعت اجرای بالا به همراه اقتصادی بودن و سادگی استفاده و امکان ایجاد طرح های متنوع، سبب شد که این پلیمر از استقبال بسیار بالایی در صنعت ساختمان برخوردار شود.

کاربرد ابزار پلی یورتان در معماری و طراحی داخلی

طراحان داخلی و معماران حرفه ای در ساختمان سازی لوکس از موتیف های پیش ساخته پلی یورتان و ابزارهای پیش ساخته آن استقبال کردند و گروه های بسیاری در دنیا طرح های دکوراتیو جدیدی را تولید کردند.

استفاده از ابزار پلی یورتان در صنایع دیگر نیز گسترش یافت و این بار به جای گچبری های پیش ساخته پلی یورتان، دیوارپوش های لوکس و برجسته با ساختار پلیمرهای جدید یورتان پا به عرصه گذاشتند. پوشش های برجسته دیواری با نقش های کلاسیک مانند کاغذ دیواری های لوکس ولی این بار با مزیت نقش برجسته دست طراحان داخلی را برای طراحی های لوکس در سبک معماری کلاسیک باز گذاشتند و تزیینات دکوراتیو سبک های گوتیک و کلاسیک انگلیسی و فرانسوی مجددا در فضاهای جدید باز تعریف شدند.

استفاده از تزیینات دکوراتیو پلی یورتان در استفاده به جای ابزار گلویی یا ابزارهای نور مخفی، قاب سازی های دیوار و قاب بندی های سقف و چه به عنوان پوشش های برجسته دیواری نوعی از معماری کلاسیک مجلل اروپایی را باز آفرینی کرده اند.

برندهای اروپایی

بالا