گچبری ساختمان پلی اورتان

استفاده از ابزار گچبری ساختمان پیش ساخته پلی یورتان در پروژه های مجلل تجاری شما باعث تسریع روند طراحی داخلی شده و به موازات آن فضایی بسیار چشم نواز را فراهم می آورد. گچبری ساختمان و طراحی داخلی این واحد تجاری، دیوار پوش های لوکس و برجسته ، پوشش های برجسته و تزیینات دکوراتیو توسط آرتادکورز صورت گرفته است.

پس از صنعتی شدن ساختمان سازی در دنیا تعدادی از تولید کنندگان به جای ساخت قطعات دکوراتیو پیش ساخته گچی به سمت ساخت گچبری های پیش ساخته با جنس پلی یورتان رفتند که به علت خواص این پلیمر استقبال چشمگیری از آن به عمل آمد .

فرم پذیر بودن، درجه انقباض و انبساط و کند سوز بودن که به آن ویژگی خود خاموش شوندگی می گویند و مقاومت این ابزار در برابر رطوبت، سرما و گرما، فشار و پوسیدگی از خصوصیت های خاص ابزار پلی یورتان است.

ویژگی های پلی اورتان

یکی از خصوصیاتی که باعث پرطرفدار شدن ابزار پلی یورتان شده است، خاصیت رنگ پذیر بودن آن می باشد. متناسب با سلیقه مشتری انواع متنوعی از رنگ ها، پتینه ها و ورق های طلا به عنوان روکش نهایی بر روی این ابزار اجرا می شود. ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان آرتادکورز با کیفیت بالا و سطحی صاف و هموار برای تکمیل نهایی رنگ آماده می شوند.

ابزار پیش ساخته پلی یورتان یک جایگزین کامل برای گچبری سنتی و چوب است که پوسیدگی، ترک خوردگی یا آسیب دیدگی ندارد، بلکه برش داده شده و با استفاده از ابزار برش و چسب در قضای شما قرار می گیرد، بنابراین ما می توانیم پیچیدگی های از چوب حکاکی شده یا گل های گچبری شده در ابزارهای پلی یورتان داشته باشیم ، با سرعت بیشتر و هزینه کمتر. اکثر محصولات ما در انبار موجود بوده و برای حمل در همان روز سفارش آماده هستند.

عکس های پروژه

گچبری پیش ساخته در جواهر فروشی بازار بزرگ تهران

در اجرای پروژه های تجاری به علت تردد بالا استفاده از ابزار پلی یورتان به عنوان جایگزین ابزار گچبری سنتی پیشنهاد می شود. ابزار پلی یورتان دارای ویژگی های سرعت بالای اجرا، تنوع، ضد ضربه بودن و قابلیت شست و شو هستند. موارد زیر در جواهر فروشی امین التجار به کار برده شده است:

  • طراحی و اجرای ویترین جواهر فروشی با ابزارهای فلکس و قابل انعطاف پلی یورتان
  • طراحی و اجرای قاب سازی ها و ویترین های داخلی بوتیک
  • اجرای ابزار نور مخفی در لبه ها و ابزار گلویی در اتصال دیوار به سقف
  • گنبد پلی یورتان قبل اجرا در سقف های کناف
  • قاب های آینه پلی یورتان
بالا