گل سقفی پیش ساخته و اجرای ستون و کربل

اجرای گل سقفی، ستون و کربل در پروژه زعفرانیه توسط آرتادکورز انجام شده است. ابزار پلی یورتان در طراحی ساختمانهای مسکونی انتخابی مقرون به صرفه است. ستون گچی پیش ساخته و نیم ستون پلی یورتان برای نصب بر روی دیوارهای بدون تزیینات مناسب هستند. از آنها می توان برای تزیین ستون های ساده استفاده کرد. یا به صورت جفت ستون های قرینه در چارچوب درها برای زیباسازی ورودی به کار برد. ستون و نیم ستون پیش ساخته می تواند در تقسیم دیوارهای وسیع به قاب های کوچکتر و از بین بردن یکنواختی فضا نیز کاربرد داشته باشد.

ابزار پلی یورتان

نقطه قوت ابزار پیش ساخته سقف و ستون این است که در تمامی ساختمان های در حال نوسازی ، بازسازی ، با مصالح سنتی، کلاسیک ، نمای رومی و یا با سبک معماری مدرن قابل استفاده می باشد. از آنها می توان در پروژه های مسکونی یا تجاری، در فضاهای داخلی یا نماسازی استفاده کرد. گل سقفی پیش ساخته پلی یورتان نیز ابزار مورد استفاده جهت تزیین دور لوستر است. همچنین در طرحهای جدید بر روی دیوار نیز به صورت گل سقفی گچی مورد استفاده قرار می گیرد.

گوناگونی در دسته بندی ابزارهای پلی یورتان (نور مخفی، ابرارهای قاب سازی، ابزار تزیینی، طاقچه ها، ستون، دیوار پوش) امکان دستیابی به فضای لوکس کلاسیک را به فراهم آورده است.

آرتادکورز نماینده رسمی و انحصاری محصولات لوکس ساختمانی از برندهای اروپایی بوده و اقتصادی ترین و سریع ترین جایگزین سیستم های سنتی و گچبری ساختمان بدون زیرسازی را به شما پیشنهاد می دهد. لذا هدف آرتادکورز لوکس سازی سریع و اقتصادی پروژه های ارجاعی به این مجموعه می باشد و تلاش تمامی افراد این مجموعه در جهت تحقق این مهم می باشد. با ما در کمترین زمان و با کمترین هزینه فضای داخلی خود را لوکس و کلاسیک کنید.

عکس های پروژه

بالا