جهت دریافت قیمت ابزار پلی یورتان و خرید اینترنتی ابزار پلی یورتان و یا خرید حضوری از شوروم لوکس آرتادکورز، لطفا با شرکت تماس بگیرید.

از ویژگی های ابزار پلی یورتان یا پلی اورتان فرم پذیری با جزئیات بسیار بالا می باشد که در طرح و نقش های دکوراتیو بسیار خوب عمل می کند. ابزار پلی یورتان به راحتی ترک نمی خورد، کند سوز است و درجه انقباض و انبساط نزدیکی به گچ و گچبری ساختمان دارد.

سبک بودن ابزار پلی یورتان در برابر گچبری های پیش ساخته گچی و سرعت اجرای بالا به همراه اقتصادی بودن سبب شد که این پلیمر از استقبال بالایی در صنعت ساختمان برخوردار شود.

استفاده ازابزار پلی یورتان یا پلی اورتان در صنایع دیگر نیز گسترش یافت و این بار به جای گچبری های پیش ساخته پلی یورتان دیوارپوش های لوکس و برجسته با ساختار پلیمرهای جدید یورتان پا به عرصه گذاشتند، پوشش های برجسته دیواری با نقش های کلاسیک مانند کاغذ دیواری های لوکس ولی این بار با مزیت نقش برجسته دست طراحان داخلی را برای طراحی های لوکس در سبک معماری کلاسیک باز گذاشتند و تزیینات دکوراتیو سبک های مختلف معماری و طراحی داخلی مانند طرح های گوتیک و کلاسیک انگلیسی و فرانسوی مجددا در فضاهای جدید باز تعریف شدند.

استفاده از تزیینات دکوراتیو پلی یورتان یا پلی اورتان در استفاده به جای گلویی ها یا ابزارهای نور مخفی، قاب سازی های دیوار و قاب بندی های سقف و چه به عنوان پوشش های برجسته دیواری نوعی از معماری کلاسیک مجلل اروپایی را باز آفرینی کرده اند.

بالا