ابزار گچبری پیش ساخته در تالار تشریفات

طراحی داخلی رستوران و تشریفات

شما می توانید در بازسازی و یا طراحی داخلی رستوران و تشریفات خود از روش های اقتصادی و سریع مثل گچبری پیش ساخته کمک بگیرید. این ابزارهای از جنس پلی یورتان این امکان را به شما می دهد که علاوه بر زیبایی گچبری های سنتی از مزایایی چون دقت و ظرافت طرح،‌ تنوع مدل و سرعت اجرا بهره ببرید.
ابزار پیش ساخته پلی یورتان یک جایگزین کامل برای گچبری سنتی و چوب در طراحی داخلی رستوران است. این ابزار پوسیدگی، ترک خوردگی یا آسیب دیدگی ندارد، بلکه برش داده شده و با استفاده از ابزار برش و چسب در قضای شما قرار می گیرد، بنابراین ما می توانیم پیچیدگی های از چوب حکاکی شده یا گل های گچبری شده در ابزارهای پلی یورتان داشته باشیم، با سرعت بیشتر و هزینه کمتر. اکثر محصولات ما در انبار موجود بوده وبرای حمل در همان روز سفارش آماده هستند. این ابزارهای پیش ساخته با کیفیت بالا و سطحی صاف و هموار برای تکمیل نهایی رنگ آماده می شوند.

برخی از برترین ویژگی های استفاده از ابزار پیش ساخته گچبری در ساختمان عبارتند از:

- اقتصادی ترین محصول جایگزین ابزار گچبری فول کلاسیک
- سرعت فوق العاده در اجرا
- تنوع در طرح و جنس
- وزن بسیار سبک
- قابلیت نصب بدون ایجاد خرابی
- قابلیت ایجاد نور مخفی بدون نیاز به رابیتس بندی
- رنگ پذیری بسیار مطلوب با آراژمان دکوراسیون
- هماهنگی کامل، هر نوع سقف و متریال از جمله کناف

ما در آرتادکورز بهترین و جدیدترین مصالح صنعت ساختمان در زمینه گچبری های پیش ساخته و ابزار پلی یورتان را وارد می کنیم. فروش ابزار پلی یورتان با قیمت عادلانه و ضمانت اصل بودن باعث ایجاد رضایتمندی مشتریان ماست. در آرتادکورز خدمات مشاوره و طراحی توسط مهندسان و معماران مجرب به شما ارائه خواهد شد.

بالا