پروژه خانم ضیغمی

سقف گچبری پیش ساخته در پروژه خانم ضیغمی

سقف گچبری پیش ساخته و اجرای ابزار پلی یورتان در پروژه خانم ضیغمی در سریعترین زمان و با مناسب ترین قیمت، تنوع بالا، بادوام، سبک، ضد آب، دارای رنگ پذیری بالا صورت گرفته است. آرتادکورز بهترین راه حل برای ابزارهای پلی یورتان و مناسب برای پروژه شما است. آیا پروژه یا منزل شما برای گچبری پیچیده و دندانه دار دقیق، و یا ترکیبی از تزیینات کلاسیک شما را با مشکل هزینه و زمان روبرو کرده است. به معنای واقعی کلمه هر ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان می تواند تمام آن چیزی باشد که شما واقعا به آن نیاز دارید.

پلی یورتان، پلیمری مقاوم و در حالت های مایع، جامد، سخت و نرم می باشد که با کاربردهای فراوان، قابلیت خود را در صنعت و تولید به اثبات رسانده است.

یکی از استفاده های پر کاربرد پلی‌یورتان‌ها، به صورت ابزار پیش ساخته دکوراتیو می باشد که به جهت سرعت و سهولت در نصب و اقتصادی بودن، مناسب ترین جایگزین گچبری سنتی و یا سیمانکاری های تزیینی در نما می باشد.

گوناگونی در دسته بندی ابزارهای پلی یورتان (گلویی، نور مخفی، ابرارهای قاب سازی، قرنیز، فریم درب و پنجره، پنل های دیواری، گل ها، گنبدهای سقفی، ابزار تزیینی، طاقچه ها، چراغ دان ها، ستون، دیوار پوش و غیره) ، امکان دستیابی به فضای لوکس کلاسیک را به فراهم آورده است.

ویژگی های پلی یورتان :

مقرون به صرفه
نصب سریع و آسان
دانسیته و استحکام بالا
انعطاف پذیری
مقاوم در برابر رطوبت، کپک، محیط های اسیدی و قلیایی
تنوع در طرح، ماندگاری طولانی و دوام
رنگ پذیری بالا با انواع رنگ های ساختمانی و قابلیت پتینه کاری
سازگار با محیط زیست
برش و نصب آسان و سریع
قابلیت نصب بر روی کلیه سطوح
ایده آل برای بازسازی و تغییر دکوراسیون

عکس های سقف گچبری پیش ساخته در پروژه اجرای ابزار پلی یورتان

بالا